24 Şubat 2017 Cuma

İris - 30.09.2016 - SAW-ADB

Canım Kızım,

hatta artık söyleyebilirim: canım İris'im... :)

Senin beklenen doğum zamanına 2,5 aydan az bir süre kaldı. Bu doğumdan önce uçakla son İzmir'e gidişim. Yarın baban da İzmir'e gelecek & 4 Ekim'de birlikte evimize döneceğiz ve ondan sonra senin için hazırlıklarımızı tamamlayacağız. Heyecanımız artarak senin dünyaya gelişini beklemeye devam edeceğiz. Sana özellikle uçaktan yazmak istedim; çünkü benim şu zamana kadar hayatım uçaklarda &havaalanlarında geçti & uçakta nedense hep yazı yazmak gelir içimden...

Sen beni tanıdığın zaman nasıl bir anne olarak tanıyacaksın merak ediyorum... Hayat bize neler getirecek, neler sunacak... Şu son bir yılda hayatım çok değişti... hiç düşünemeyeceğim bir hal aldı... Senin gelmenle daha da değişecek biliyorum. İlk kez anne olacağım & bu duyguyu tadacağım için inanılmaz heyecanlıyım.

Yıllardır çevremi, toplumu gözlemliyorum. Bilmelisin ki annen sürekli hayata, insanlığa, yaşamaya ve felsefeye kafa yoran birisi... Herkesin hayatından dersler çıkarmaya & sürekli öğrenmeye çalışan birisi. Öyle bir söz vardı: "En akıllı insanlar başkalarının hatalarından ders çıkarıp öğrenenlerdir; çünkü hayat tüm hataları kendimizin yapacağı kadar uzun değil zaten"gibi birşey. :) Bunu yıllar önce okuduktan sonra hep uygulamaya çalıştım.

Sana karşı çok iyi bir anne olmaya çalışacağıma emin olabilirsin... Ben senin varlığın için hergün şükredeceğim... şu anda da şükrediyorum.

Hiç hata yapmayacağımı iddia etmiyorum; edemiyorum... Ama sana karşı bilinçli, anlayışlı, sevgi dolu, özüne saygılı bir anne olmaya çalışacağım. İnsan bir değer varlığı... Ve bilmelisin ki senin annen değerlerinin farkındalığıyla yaşayan iyi bir insan. Herşeyden önemlisi iyi kalpli ve mutlu bir insan... Baban da aynı şekilde çok çok iyi bir insan...

Ve bizler sana bu değerleri aşıladığımız, mutlu bir hayat sunmak için elimizden gelen herşeyi yapacağız. Sen çok ama çok şanslı bir insan olacaksın ... çok sevileceksin... Ve bizler de Tanrım seni bize bahşettiği için çok şanslı insanlarız... Seni çok seviyoruz...

Annen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder