24 Şubat 2017 Cuma

Senin adın İris - 04.10.2016 - ADB-SAW

Canım Kızım,

İşte babanla dönüş yolundayız. Bu Foça'ya ve Ayvalık'a sen karnımdayken son gidişimiz olduğundan kendimi bir garip hissettim. Foça'da otururken ya da oradaki odamda uyurken düşündüm de; bir dahaki gelişimde yanımda sen de olacaksın... Bundan sonra yani 2 ay kadar sonra sen hep bizim yanımızda olacaksın... Düşündükçe ne kadar heyecanlanıyorum bilemezsin.

İlk kez adını açıkladık. Pazar günü anneanneni de yanımıza alarak Ayvalık'a gittik. Babaanne ve dedeni ziyaret ettik. Orada halan ve büyük halan da vardı. Herkes bir aradayken ismini açıkladık. Epey zamandır soruyorlardı ismine karar verip vermediğimizi, biz söylemiyorduk. "İris" :) ismin son derece içime sindi benim. Yunan mitolojisindeki anlamı gibi umarım sen de tanrıların elçisi olursun...

Büyükbaban der ki; bizler hepimiz Tanrı'nın yeryüzündeki suretleriyiz. Ve onun yardımcılarıyız. Hepimiz herşeyi Allah'tan beklemek yerine; insanlara, çevremize yardım etmeliyiz, iyilik yapmalıyız, onun elçisi olmalıyız. İşte senin isminin anlamı da bunu yansıttığı için bu kadar içime sindi...

Gidiş yolculuğunda yazdığım yazıda anlattığım gibi; senin en güzel, en erdemli değerlerle yetişmen için Tanrı'nın bir sureti olarak dürüst, iyiliksever, adaletli, sevgi dolu, saygılı, mutlu, hayırlı bir "insan" olarak yetişmen için elimizden gelen herşeyi yapacağız.

Tam & bütün bir birey olarak, bunun farkındalığıyla, özgüven içinde büyümeni sağlayacağız. Senin için herşeyin, her anın en güzelini diliyoruz.

Seni çok çok seviyoruz.

Annen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder